Porträtt uppgift

Detta är en av mina nyaste bilder som ska vara med i min uppgift om Porträtt fotografering. Jag blev inte riktigt nöjd med ljuset för att det är ganska mörkt på vissa delar tex. i ögon vill man ha mycket ljus. (Även fingertopparna kom inte med i bilden som gjorde även en liten del så att jag inte blev riktigt nöjd.) Därför ljusade jag upp ögon irisen lite och sedan för att få en liten liten HDR kännsla använde jag mig av en funktion under fliken Bild --> Skuggor/något (Kom inte ihåg riktigt vad den heter.). Sedan jag använde mig av den effekten så fastnade jag för den. Men jag har även ändrat kontraste som jag brukar göra. ^^ Detta har jag gjort i Photoshop CS5.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0