Reportagefoto

Vi skulle göra ett reportage var och jag valde då arbetslöshet eller vad man nu säger. Jag blev inte riktigt nöjd på grund av att jag hade 12-13 st bilder när man minst skulle ha 15 :/ , men som tur va så gick min lärare med på mitt antal bilder.

... Några dagar senare...  :P

Tyvär så vill jag inte publicera bildspelet på bloggen, för att jag har lovat att inte publicera bilderna jag har tagit.
Men men..
Ang. mitt val av "Rubrik" eller ska jag kalla det "Ämne", jag valde det för att i dagens samhälle går många personer arbetslösa som verkligen kan arbeta tex. som yngre personer. Mitt låtval var denna låt från filmen Tron som jag tyckte lät lite sorglig och "drömmande" (Låten: http://www.youtube.com/watch?v=yRvVyMuWbpM ).
Ska försöka vara mer aktiv på denna bloggen men är ganska svårt när man inte har något att lägga upp! ;P Men men höres i nästa inlägg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0